71 727 62 2071 727 62 20
pn-pt od 8.00 do 16.00
Czas realizacji


Oczekiwanie na przesyłkę = czas kompletowania przesyłki + czas jej dostawy

Na czas, po którym przesyłka trafi do Twoich rąk, składa się czas potrzebny nam na jej skompletowanie oraz czas jej dostawy, zależny od wyboru sposobu dostawy (odbiór osobisty, dostawa firmą kurierską DHL, dostawa Pocztą Polską).

 

Czas kompletowania przesyłki

To czas, od momentu potwierdzenia przez nas zamówienia do wysłania paczki ze sklepu.

Czas kompletowania przesyłki wynosi 1-2 dni.

Na karcie danego produktu umieszczamy informację o przewidywanym czasie wysyłki, który wynika z czasu kompletowania zamówienia wybranego produktu. Zazwyczaj wynosi on 48 godzin do kilku dni. Jeśli termin wysyłki przekracza 48 godzin na karcie produktu jest umieszczona odpowiednia informacja (patrz niżej).

Realizacja zamówienia zaczyna się od momentu jego potwierdzenia, o czym zostaniesz poinformowany drogą mailową. Zamówienia potwierdzamy natychmiastowo, w większości przypadków jest to czas krótszy, niż godzina robocza od momentu złożenia zamówienia (pracujemy w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku).
Potwierdzenia zamówienia oznacza zarezerwowanie zamówionego towaru w magazynie.

Należy pamiętać, że zamówienia, które są składane poza godzinami pracy sklepu rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia m.in. dotyczy to zamówień składanych w godzinach nocnych, czy w dniach wolnych od pracy.

Należy również pamiętać, że między momentami aktualizacji stanów magazynowych prowadzimy sprzedaż, a klienci składają nowe zamówienia. Istnieje możliwość, że możesz złożyć zamówienie na produkt, na który kilku klientów złożyło również zamówienie chwilę wcześniej, co spowodowało wyczerpanie stanu magazynowego. Taka sytuacja zdarza się niezwykle rzadko, ale może mieć miejsce. Weryfikacja następuje w momencie potwierdzenia zamówienia. W takim przypadku zostaniesz niezwłocznie poinformowany drogą telefoniczną lub mailową.
 

Formy płatności zamówienia, a czas realizacji:

  • potwierdzone zamówienie płatne systemem PayU.pl zostaje przekazane do realizacji w chwili, gdy kwota na koncie PayU.pl zostanie autoryzowana, wysyłka do dwóch dni,
  • potwierdzone zamówienie płatne za pobraniem, zostaje przekazane do realizacji w momencie jego potwierdzenia, wysyłka do dwóch dni,
  • potwierdzone zamówienie płatne przelewem elektronicznym, zostaje przekazane do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia jego płatności (maksymalnie na drugi dzień), wysyłka do dwóch dni.
     


Czas dostawy

Czas dostawy jest zależy od sposobu dostawy. Jako czas dostawy rozumiemy czas od momentu nadania przesyłki, do momentu odbioru przesyłki przez klienta.

Dostarczenie paczek na terenie kraju jest realizowane przez Pocztę Polską oraz firmę kurierską DHL.

Dostawa Pocztą Polską
W przypadku większości przesyłek czas realizacji dostawy to od 1 do 2 dni roboczych. Może się zdarzyć, że pomimo nadawania przesyłek jako przesyłki biznesowe (Pocztex Kurier 48), przesyłki zostaną opóźnione w dostawie. Poczta udostępnia możliwość monitorowania aktualnego statusu przesyłek pod adresem: http://sledzenie.poczta-polska.pl/.

Dostawa firmą kurierską DHL
W przypadku większości przesyłek czas realizacji dostawy to 1 dzień roboczy. Oznacza to, że przesyłka powinna zostać dostarczona na drugi dzień roboczy po dniu, w którym ją nadaliśmy. Zdarzają się jednak sytuacje (są sporadyczne), gdy firma kurierska może nie wywiązać się ze swoich obowiązków (których powodem mogą być różne przyczyny np. brak klienta w domu, korki, awaria samochodu, warunki atmosferyczne, błędy ludzkie itp.) i nastąpi opóźnienie w czasie dostarczenia przesyłki. Firma kurierska DHL udostępnia możliwość śledzenia przesyłek pod adresem: http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/, istnieje również możliwość skontaktowania się z firmą kurierską telefonicznie.

Możesz także sam wybrać dogodny dla Ciebie termin wysłania zamówienia. Może to być dowolny termin, nieprzekraczający jednak 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Wyślemy je po skompletowaniu, nie wcześniej niż w wybranym przez Ciebie dniu.
 
 

Objaśnienia czasów kompletowania zamówienia (pole dostępność):

  • mała ilość – towar powinien być dostępny w magazynie, ale może okazać się, że kilku klientów wcześniej już złożyło zamówienie lub system jest w trakcie aktualizacji (o takim przypadku pisaliśmy wyżej), jest to sytuacja sporadyczna, gdyby miała miejsce, zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany, gdy zamówiony towar jest dostępny wysyłka w 48 godzin,
  • duża ilość – towar dostępny w magazynie, możliwość wysyłki w 48 godzin,
  • zapytaj o dostępność - brak w magazynie, możliwość sprowadzenia pod zamówienie,
  • na zamówienie – dotyczy m.in. preparatów biologicznych, zamówienia na preparaty z tej grupy są realizowane raz w tygodniu zazwyczaj w czwartek, jeśli otrzymamy je do piątku ubiegłego tygodnia, możliwość wysyłki w ciągu 5-9 dni roboczych (w zależności od terminu złożenia zamówienia).
     


Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy, licząc tylko dni robocze.

Zapisz się do newslettera i odbierz
15 zł rabatu!

Otrzymuj porady na temat pielęgnacji ogrodu, nowości i rabaty dostępne tylko dla subskrybentów.

Kod rabatowy o wartości 15zł jest ważny przez 3 miesiące od daty otrzymania wiadomości, przy zakupach za minimum 150 zł. Do wykorzystania tylko w sklepie online. Nie łączy się z innymi promocjami. W celu skorzystania z rabatu, należy wprowadzić kod podczas procesu składania zamówienia. Kod zostanie wysłany na podany adres mailowy w ciągu 1 godziny od momentu zapisania się na newslettera. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HORTICO SA z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Giełdowej 12h, 52-437 Wrocław. W celu otrzymywania informacji marketingowych w formie Newslettera, dostosowanych do moich preferencji na podstawie historii transakcji, działań w kanałach sprzedaży (np. pliki cookie, preferowane sposoby zakupu), danych socjodemograficznych (np. płeć, wiek, miejsce zamieszkania), w tym celu podaję mój adres e-mail. Przetwarzanie Państwa danych na potrzeby otrzymywania spersonalizowanych informacji marketingowych w formie Newslettera odbywa się na podstawie Państwa zgody, która może zostać w każdej chwili odwołana. Wycofanie zgody na otrzymywanie Newslettera nie wpływa na legalność wiadomości przesłanych na podany adres e-mail przed wycofaniem Państwa zgody. Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka HORTICO SA z siedzibą We Wrocławiu przy ul. Giełdowej 12h, 52-437 Wrocław. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdą Państwo w Polityce Prywatności.
Zobacz nas na yoputube.com Zobacz nas na facebook.com Zobacz nas na instagram.com
do góry
e-HORTICO.pl jest dostosowane do urządzeń mobilnych! Ten sklep dostosowany jest do wyświetlania na urządzeniach o rozdzielczości większej niż 320px!
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl